PAYMENT-ÖDEME
Ejderha
Parası(EP) alımlarında oluşan hata, hatalı kupon bildirimleri v.b
konularda itirazlarınızı yapabileceğiniz destek birimidir.(http://support.gamepay.de)
10 saniye
sonra karşınıza gelecek olan sayfada "Destek birimleriyle iletişim"
bölümünden, aşağıdaki örnekteki gibi dilinizi(Türkçe) ve oynadığınız
oyunu(Metin2) seçin.
Karşınıza gelecek olan pencerede sizden istenen bilgileri doğru bir şekilde doldurun.
1-Oyun ID'niz üzerine kayıtlı mail adresiniz.
2-Oyun ID'niz üzerine kayıtlı mail adresiniz.
3-Oyun ID'nizi yazın.(Giriş Adı)
4-Ödeme Yaptığınız sistemi seçin.
5-Ülke alan kodu ile birlikte (Türkiye için +90) cep telefonu numaranız.
6-Ödemeyi yaptığınız sistemin hesap numarasını yazın.
7-Size en uygun itiraz konusunu seçin.
8-Bu kısımda sorununuzu tanımlayın(Maalesef şimdilik sadece Almanca ve İngilizce dillerinde destek hizmeti mümkün)
9-Yukarıdaki 8 maddeyi eksiksiz bir şekilde doldurduktan sonra, butonuna tıklayarak sorununuzu ilgili destek birimine iletmiş olursunuz.
Kontrolünü mailinize gelecek olan değer kodları ile yapabilirsiniz..
Sorularınz varsa cevaplarım.
YanıtlaSil