2 Haziran 2012 Cumartesi

Paymant Ödeme

PAYMENT-ÖDEME

Ejderha Parası(EP) alımlarında oluşan hata, hatalı kupon bildirimleri v.b konularda itirazlarınızı yapabileceğiniz destek birimidir.(http://support.gamepay.de)






10 saniye sonra karşınıza gelecek olan sayfada "Destek birimleriyle iletişim" bölümünden, aşağıdaki örnekteki gibi dilinizi(Türkçe) ve oynadığınız oyunu(Metin2) seçin.



Karşınıza gelecek olan pencerede sizden istenen bilgileri doğru bir şekilde doldurun.



1-Oyun ID'niz üzerine kayıtlı mail adresiniz.
2-
Oyun ID'niz üzerine kayıtlı mail adresiniz.
3-Oyun ID'nizi yazın.(Giriş Adı)
4-Ödeme Yaptığınız sistemi seçin.
5-Ülke alan kodu ile birlikte (Türkiye için +90) cep telefonu numaranız.
6-Ödemeyi yaptığınız sistemin hesap numarasını yazın.
7-Size en uygun itiraz konusunu seçin.
8-Bu kısımda sorununuzu tanımlayın(Maalesef şimdilik sadece Almanca ve İngilizce dillerinde destek hizmeti mümkün)

9-
Yukarıdaki 8 maddeyi eksiksiz bir şekilde doldurduktan sonra,
butonuna tıklayarak sorununuzu ilgili destek birimine iletmiş olursunuz.

Kontrolünü mailinize gelecek olan değer kodları ile yapabilirsiniz..

1 yorum:

Yorum Yapınız.