3 Haziran 2012 Pazar

Havele İle EP Alımı

Havale İle EP Alımı

Havale ile doğrudan banka ödemesi yoluyla EP almanız mümkündür.

Bunun için Ejder Parası alma ekranına girmelisiniz.



Havale ile EP alımında ilk tabda gösterilen beş EP miktarından herhangi birini seçerek işlem yapabilirsiniz.

Bu ekrandan hangi ürünü alacağınızı seçin lütfen.




Seçtiğiniz ürünü hangi ödeme yöntemi ile temin edeceğinizi soran ikinci tabda havaleyi seçmelisiniz.

Daha sonra sağ alttaki devam etmeyi ifade eden kısıma tıklamalısınız.




Ödemenizi onaylamanızı gerektiren bir ekranla karşılaşacaksınız.

Bu ekranda havale para gönderim işlemini hangi bankaya ve hesap numarasına yapacağınız yazmaktadır.

Konu kısmındaki numaralar Gameforge'nin ödemeyi yapan hesabın sizin hesap olduğunu tanımasına sağlamaktadır.

Bu nedenle bu kısımdaki rakamları da ödeme yaparken eksiksiz şekilde konu/açıklama kısımlarına yazmalısınız.




Örnek bir para gönderim işlemini sunuyorum.


Bu işlemi Akbank Online İşlemler sisteminden hazırladım. Ancak diğer bankalardan da bu işlem yapılabilmektedir.

Görüldüğü gibi banka kısmına Deutsche Bank A.Ş. yi seçiyorum. Başındaki banka kodu da üstteki ile eşleşmekte 0115.




Daha sonra şube kodu seçimine sıra geliyor.

Seçeneklerde yer alan 00120 yi seçiyorum tıpkı yukarıda söylendiği gibi.

Hesap no kısmına da yukarıda belirtilen hesap numarasını yazıyorum.

Alıcının ad ve soyadı kısmına alıcı şirketin bilgisini giriyorum.

Ödeme tutarı kısmına da ilk alım özetinde söylendiği miktarı yazıyorum.

Açıklama kısmına ise konu kısmı olarak verilen parayı transfer eden kişinin benim hesabım olduğunu anlamalarını sağlayan hesaba özel açıklama numarasını giriyorum.




Daha sonra özeti kontrol ediyorum. Eksiksiz ise işlemi onaylıyorum.




Ek Açıklama

Ayrıca bu konuyla ilgili soru, şikayet ve istekleriniz için destek@networkistanbul.com email adresi üzerinden sunulan Türkçe destek hattını kullanabilirsiniz.

ATM lerden ödeme yapmak isteyen oyuncularımızın dikkatine:

ATM ödemelerinden gönderilen havalelerde bazı bilgiler eksik olduğu için, ödeme yaptıktan sonra destek@networkistanbul.com adresine bir email atarak lütfen şu bilgileri veriniz (böylelikle işlemleriniz hızlanır):

- Havale Konu Kodu
- İsminiz
- Soyisminiz
- Havalenin çıktığı il ve banka şubesi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapınız.