2 Haziran 2012 Cumartesi

İletişin

DESTEK BİRİMLERİ İLE İLETİŞİM


Bu bölümde 3 ayrı kategori mevcuttur. (OYUN,FORUM,PAYMENT-ÖDEME).


OYUN

Oyun içi problemlerinizi, ceza itirazlarınızı, hile-real hayata yönelik satış v.b ihbar ve bildirimlerinizi yapabileceğiniz destek birimi kategorisidir.







1-Oynadığınız Sunucuyu Seçin
2-ID nizin içinde bulunan karakterinizin adını yazın(Nick)
3-ID'niz üzerine kayıtlı mail adresini yazın
4-ID'niz üzerine kayıtlı mail adresini tekrar yazın
5-Burada itiraz veya şikayet edeceğiniz otomatik başlıklardan size en uygun olanını seçin ve aşağıda açılacak olan pencerelerde istenen bilgileri bilgileri eksiksiz bir şekilde doldurun.Farklı bir konu belirtecekseniz, "çeşitli" seçeneğine tıklayarak aşağıda açılacak olan pencerede "Lütfen probleminizi açıklayınız" yazısını doldurun.


Tüm işlemleri yaptıktan sonra aşağıda belirecek olan " " Butonuna tıkladığınızda.Ticket'ınız İlgili destek birimlerimize ulaşmış olacaktır.


Oyun bölümü - Ticket örneği Aşağıda Mevcuttur..
*Örnekte bulunan sunucu,hesap ismi ve itiraz hayal ürünüdür.



İlgili kısımlar doldurulduktan sonra butonuna bastığımızda karşımıza aşağıdaki gibi bir uyarı gelecektir.




Daha sonra Mailinize gelen, bildirim sistemi geçmişinde aşağıdaki yazılar yer alacaktır.

Alıntı

Açmış olduğunuz ticket hakkında yeni bir cevap aldınız.
You can view this ticket at any time in the Ticket Geçmişi and reply to it if necessary. In order to do so you either need an account in our support system or the data below.:
Anahtar: asd8fds4fs5dfg7dfgd8f
Değer: asdas4d8w7ea4sd4wa4d
Sizde aşağıdaki resimli örnekteki gibi,


"Ticket Geçmişine" Tıkladığınız zaman Karşınıza Dönderilmiş Ticketleriniz çıkacaktır..



Konu Başlıklarına Tıkladığınız Zaman Ticketinizi Görebilirsiniz..





Geri dönüş yapılan ticketlara dilerseniz bu panelden "Cevapla" seçeneğini kullarak, yeni yazınızı yazabilirsiniz.Böylelikle ticketınız güncellemiş olur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yapınız.